Monday, December 26, 2011

Farewell 2011. Welcome 2012




Assalamualaikum w.b.t 
See. cepat betoi kan masa berjalan lagi berapa hari ja lagi kita dah nak masuk 2012. sedih :' ( And most important, in year 2012 aku SPM . Ya Allah teringat dulu2 aku baru ja daftar masuk Form 1 tapi sekarang dah nak Form 5 . Cepat nyaaaaa 

K azam 2012 ni nak simple ja kalau boleh. Tapi kena lebihkan usaha lah. Lagipun kakak dengan abah banyak dok berharap dekat aku untuk spm nanti . InsyaAllah, i'll try harder. Promise ! benda yang lepas nak lupa semua k ? aku sayang future aku .. 

List azam aku tahun ni . kalau Malaysia boleh kenapa aku tak pulak kan ? hahaha

1. Solat takmau tinggai
2. Rajin study
3. Kurang online, main, fixies
4. Kurangkan makan, nak kurus *muehehe
5. Nak belajaq simpan duit
6. Nak abah bangga Nor Hazwani ni anak dia
7. Sabar dengan semua benda

Amin .


TakeNote : UPSR is nothing, PMR is something and SPM is everything  






No comments:

Post a Comment