Monday, December 12, 2011

Cuti habis.



Assalamualaikum. 
Hey guys how's your holiday? everything fine? okay 3weeks more to go then it's senior year bebehhh wuhuuu. oh btw lama kan aku tak update blog ni serious aku memang malas plus2 lah dengan sekarang busy nak carik tusyen lah, busy nak mengupdate twitter,tumblr lagi lah muehehe *takdak kena mengena pun :P aku carik punya carik last2 jumpa jugak tusyen. macam tak percaya ja aku dah form5 tahun 2012 niii then tahun tu jugak aku ambik SPM. adigos, ambigos takutnyaaa. Ya Allah cuak ! 

Cuti sekolah pun dah nak habis. hampa dah pi jalan2 sampai mana dah ? haha tak best cuti tahun ni kontroversi banyak sangat sampai malas nak layan. tahun ni jugak aku rasa tahun paling sedih sebab kawan baik dan jugak jiran aku yang paling aku rapat meninggal. rindu dekat arwah tak habis2 lagi, teringat lagi semua ada. Jek, i miss you :' ( 


Aku nak sangat bila tahun 2012 ni semua benda berubah, termasuk aku. berubah jadi lebih baik aku rasa tak salah pun kan : ) pasal azam baru tunggulah sampai hujung bulan ni baru nak update hehe sebab sekarang baru nak list benda apa yang patut buat,laksana dan benda apa yang patut aku tinggal terus biasalah 2012 ni tahun paling serious kan. Astafirullah dah senior pun aku ni haha boleh ka ? pfftt cuak laggi . takpa lah aku kesian dekat abah, nak usaha banyak lepas ni. wani tau abah banyak pikiaq pasai wani .. Abah wani sayang abah 





p/s : sorry blog aku tak lawa macam blog hampa. bagi aku biar simple sudah lah. k studyhard  fighting ! 

No comments:

Post a Comment