Friday, November 11, 2011

Miss you guys



Hello readers : )
omj rindu hampa la weh 246crew, serius ni. taktau lah bila plak aku nak boleh ride lagi sebab lama sangat tak naik fixie tu haha. banyak sebab laa guys, sorry nahh. dalam list sekarang banyak benda yang aku nak kena beli, buat sebab blabla punya pasal lah tu kan haishh. damn it lah !


tapi kan sekarang aku tengah dok nak set event habis best cuti sekolah ni. haha hampa tunggu tau. aku excited gila ni wihihi. btw terharu gila laa hampa rindu aku even aku tak join hampa ride but hampa still texting2 aku, chat, wall-ing. wehh aku happy gila okay. God, miss you guys so much taudakk ! rindu nak tengok muka hampa sorang2, rindu nak gelak dengan hampa, rindu nak belek2 fixie hampa yang lawa dari aku tuu, rindu nak ride dengan hampa 246crew and paling2 rindu dekat besties aku depa2 ni especially galu, aizad, ed's, alang, fitri ----> depa ni baik gilaa :' ) anyway thank you kyrin paen but aku panggil dia acap ja, sebab tolong pinjamkan aku handle. woaa baiknya you acap. hehe muahh sket dekat you ; ) 


Lepas ni kak ainin dah takda, so akan berkuranglah team kita kan. hmm kak ainin i'm gonna miss you, take care there tau. so lepas ni kira aku dengan atini lah yang perempuan haha rock dak ? pftttt ==' okaylah gtg now. i'll see you guys on tuesday or wednesday ni lah yeahh hehe byee






harini dah 1.11.11 and esok dah genap seminggu arwah Jek meninggal. rasa cepat sangat kan masa tu berjalan macam dok rasa baru kelmarin2 ja dok nampak arwah naik moto round2 taman :' ( kami dekat sini semua rindu hang Jek, rindu dekat lawak2 hang. Ya Allah Jek i miss you, miss your smile.. R.I.P okay 



No comments:

Post a Comment