Tuesday, May 29, 2012

Friends Forever



Friends Forever kay ? sayang hampaaa ketat ketat :) 
Alhamdulillah, aku rasa tahun ni aku kawan dengan semua orang dalam class dan takda sorang pun aku tak cakap, tapi biasalah dalam sehari sekolah tu mesti ada lah tak cakap dengan sorang dua tu haha lumrah alam kan :P macam b**** la pulak bila teringat zaman zaman 2009-2011 sebab semua orang aku tak puas hati ishh menyesal gila padahal kawan kawan aku semuanya baikkk sesangat. Sayang hampa! Tahun ni dah last year kita dapat kumpul, belajar sekali sebab next year semua orang dengan hala tuju masing masing. Sedih kan ? :( To miyah and asni sorry for all i've done to both of you. aku hilaf haha macam lawak la pulak tapi serius aku rasa benda tu macam tak mature ja kan ?! rugi ja 3tahun kita gaduh sampai tak cakap. motif sebenarnya apa pun aku taktau kenapa.. Lepas spm ni kita discuss lain nak lepak mana ramai ramai sebelum result keluar. Eh spm tinggal lagi 5bulan lebih ja lagi errrr how come :O Sorry lah sebab taktau nak susun ayat macam mana, tapi semua ni lah aku cuba nak bagitau dekat sini. 

Syud, Farah, Adila, Miyah, Asni, Diana, Aishah, Rusmira, Isma, Aniq, Aleen, Ifa, Izzatie kita kawan dunia akhirat kay ? Jangan lupa aku :') Okay bye gtg.




Much Love,
Wanie


No comments:

Post a Comment