Monday, November 21, 2011

Masalah aku



Ya allah punya lah banyak masalah aku bulan ni . tension tak tension memang kena tanggung sendiri la . Awai bulan ni saja masalah mai bertimbun2 mana sedih pun la kan : ( kesian kat abah la , aku banyak sangat bagi dia kecewa . so azam 2012 ni aku nak berubah la , inshaallah . kira start daripada harini aku off fixie-ing sat  lah okay ? aku nak p tusyen then aku banyak nak kena simpan duit sebab aku nak tukaq macam2 kat fixie buruk aku tu : ) aku nak drobbar baru and kalau boleh aku nak pasang aerospoke then kalau2 cun aku nak tambah fullplate *serius tak sabaq gila gila


Paling tak tahan sekali aku dah dapat lesen moto P lah . lol padahal aku mana naik moto sangat pun , tapi takpa lah sekurang kurangnya nanti bolehlah aku rempit naik moto plak sebab selama ni aku rempit naik fixie ja muehehe . okay takmau gelak dah kali ni nak type serius sket .  bila tengok result final exam aku kali ni , omgodd toksah tanya lah sumpah teruk kot dengan kena complain kiri kanan , memang pressure gila lah bagi aku . perasaan nak berubah memang tersangat ketara la sebab dok ingat tahun depan aku dah nak spm . so takmau nak berubah lagi wani ? okay . aku nak :' ) aku rasa berubah untuk kebaikkan bersama tak salah kan ? biaq pi masalah yang lain tu , bukan berguna bila pikiaq balik . example macam boyfiee ? school problemsss ? friends ? moneybudget ? berat badan ? facebookers ? fixies ? twitter ? tumblr ? ohh yang aku highlight tu memang important gila dalam life aku , so nak tinggai sat pun susah . cena ni weiii ? aku nak study  -,-


memang serabot otak la kalau dok pikiaq benda2 ni semua , tapi kalau dah tak pikiaq lingkop plak masa depan aku nanti . cuti ni aku takmau pi mana2 , nak duduk rumah ja . abah boleh save duit sket , kita holiday kat rumah ja okay ? wani takdak mood nak pi jalan2 mana tahun ni . hmm btoi ni :/ k lah . mood dah sem-poi ni . byee readers . aku rindu arwah Jek :' ( al-fatihah





No comments:

Post a Comment