Wednesday, November 23, 2011

Macam Bodoh !



Tengok title pun aku dah terasa hot haish . sial gila lah
baru2 ni aku dapat tau dari kawan aku yang ada makhluk tuhan sorang ni p upload gambar aku then letak dekat page Anti Pavilion KL Kid . WTF lah ! woi apa salah aku bhai ? page tu aku rasa takda kena mengena langsung kot dengan gambar aku punya tu ! apasal kau ni bahlul sangat ?! lagi tak tahan bila tengok tarikh gambar tu la subhanallah lama dah tapi aku baru tau sekarang : ( kalau tak silap aku letak gambar aku tu dekat fb/blog tarikh 10 september macam tu lah tapi dekat gambar tu tarikh 12 september . pfftttttt kau memang sial la uploader ! dengki ka apa . apa aku pernah buat salah kah dekat kau ? memang bab* gilaa lah kau . gambar aku dengan fixie tu pun bagi kau berdosa sangat kah ? ingat budak KL ja yang mampu beli fixie tu ? sah kau ni bodoh sial . but nasib baik la semua orang yang comment positive dekat gambar aku tu semuanya backup aku balik , thankyou so much guys . 

macam2 orang kena dekat page bodoh tu, yang takda kena mengena dengan Pavilion langsung pun tersanggut sekali wei tu apa cer ? dah la kau sabotaj gambar2 orang then kau kutuk sukahati kau ja tu bagus lah ? sudah2 la nak carik salah orang . kau tu level mana nak judge orang ? sumpah . aku malu bangsa aku macam kau ni . tak sivik ! perak , jakun ! ish go die please ! 





No comments:

Post a Comment